router a firewall - pøístup pøes LAN na inet

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Září 11 16:34:05 CEST 2003

On Thu, Sep 11, 2003 at 03:55:30PM +0200, Zdenik Sejeek wrote:
> Dikuji za zájem. Nene, jen díleí PC na síti gymnázia. Jde mi konkrétni o
> konfiguraci linux RH 6.2, protoue uádné cisco ani nic jiného tady
> nemáme. Kdysi jsem konfiguroval iptables pro linux, ale tohle snad jsou
> ješti ipchains a já fakt nevím, co s tím. Nejsem správce toho serveru,
> jde mi o to, ue au se bude vymlouvat, proe to nejde, abych mohl
> oponovat. Zeptám se na uvedených konferencích. Ale co s tím RH6.2?

Zkuste to hacknout (nebo nejaky kamarad) a kdyz to vyjde, donutte
spravce k upgrade. RH6.2 bych typoval na chybu v ssh, jestli mate
pristup pres telnet ci ssh, tak ptrace a i sambu bych vyzkousel ;).

Toto je treba _proverit_ a pripadne omlatit spravci o hlavu.

-- Dalibor Straka