RE: router a firewall - přístup přes LAN na inet

Zdeněk Sejček sejc na gymcaslav.cz
Čtvrtek Září 11 16:47:12 CEST 2003

Jojo, už jsem to zkoušel, telnet i SSH jsou už zavřený:)
Nechci si ale dělat problémy, jsem před ten server připojenej za dobré
slovo a správce taky může ustřihnout kabel a já nebudu moct říct ani ň.
Jde mi o to, že jsem konečně získal možnost(tlak ze správných míst) se s
ním domluvit a přehodnotit nastavení. Nechci, aby měl o argument navíc.

Dovolím si problém rozvést:

Jsem v LAN(192.168.1.x) a na té je také 192.168.1.1 jako server a
zároveň 195.47.x.x zvenčí. Potřebuju abych získal co nejvíce možností a
práv, jako kdybych byl přímo na netu ten komp s 192.168.1.1 resp.
195.47.x.x. Není problém se dohodnout, jen jde o to, že musím nejdřív
vědět, co mám chtít a čím mám argumentovat, až se bude kroutit, že to
nejde a tak dále, jak to správci dělají.

Moc děkuji za každý nákop správným směrem.
Zdeněk Sejček