Jak v aplikaci zmenit "odkaz" na sdilenou knihovnu

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Září 15 10:42:56 CEST 2003

On Monday 15 of September 2003 09:50, you wrote:
> Ahoj,
>
> existuje nejaka utilita, ktera dokaze v binarce zmenit, a ted nevim, jestli
> to nazvu dobre, odkaz na sdilenou knihovnu?
> Jde mi o tuto vec - chci prelozit par utilit s alternativni libc knihovnou
> namisto GNU Glibc. Konkretne se jedna o uClibc.

uClibc ma vyvojove prostredi, tedy pokud se nepletu. Kdysi jsem si takhle
postavil distro o velikosti 4MB. A k tomu vyvojovemu prostredi je i mnoho jiz
prelozenych baliku ...

Podle mne staci udelat chroot do toho vyvojoveho prostredi a muzete vesele
prekladat.

http://www.uclibc.org/downloads/root_fs-i386.bz2

--
z.p.