Linux pro server a pro stanici

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Úterý Září 23 22:34:15 CEST 2003

Petr Cesak napsal(a):

> Ahoj vsem,
>
> 1) stanice
>
> Chtel bych si rozjet linux na stanici pro tyto ucely:
>   - uprava webu (graficky nastroj, editor, FTP klient)
>   - psani dokumentace (zrejme openoffice)
>
> Co by jste mi doporucili za linux - distribuci (a graficke prostredi)? ...
> mam  dve PC (AMD1800+,256MB,120GB;  a starsi PC PII-400,128MB,120GB).
>
> -------
> 2) server
> Chtel bych si rozjet linux na serveru pro tyto bezne ucely:
>   - www server, mysql, php, ftp
>   - email server

> [...]

jelikoz jsem nenasel, jak se prihlasit do talk (jak, kde ??), tak jeste
odpovim sem,

Na server Debian - pokud nepotrebujete (a jako ze na server vetsinou ne)
nejnovejsi verze SW, a jde vam hlavne o stabilitu, snadnou spravu
(update, vyborny packaging system)

Na desktop je - IMO - lepsi Mandrake, Suse, RH (poradi si urcete sam)

Dan