linux + wireless

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pondělí Září 22 17:31:33 CEST 2003

Rybarik, Michal wrote:

>ktory ju uz rozbiehal nie raz, nie dvakrat. mal som natahanych asi 5
>roznych verzii drivera a 5 roznych verzii pcmcia-cs, a postupnym
>kombinovanim, kompilovanim a kernel-trapovanim som sa dostal k chodivej
>instalacii. prve rozbehanie tej istej karty s overenou kombinaciou driveru
>a pcmcia-cs pod jadrom 2.4 mi trvalo prekvapivych 66 hodin, uz som myslel
>ze tam vrazim 2.2 a nech to berie cert. okrem opakovania kombinatoriky
>(overena kombinacia driver + pcmcia-cs nezabrala) to zahrnalo naviac niekolko
>kompilacii jadra - az som zistil ze ten driver chodi len do 2.4.18, pretoze v
> [...]
Inu, co se tyce pcmcia wifi sitovek, tak castecne
potvrzuji uvedenou zkusenost. Ovsem s PCi xi626
jsem v klientskem rezimu problemy celkem nemel
a i ap mod (hostap) mi slape slusne. Takze pokud
ma byt pouzit linux, doporucuji xi626. Hardwarove
reseni (hw ap) je o dost drazssi a rozhodne neni
pousalne bezproblemovejsi! Vazne, ty levnejsi kusy
(levnejsi nez povezme 20tis. Kc) jsou obcas smejdy.

Konkretni doporuceni na hw hledejte eventuelne na
www.czfree.cz (chce to trpelivost, doporucuji prispevky
uzivatele 'N.e.o.c.z').

Takze wifi skutecne ducharina je, ale kdyz se dobre
vybere, funguje to. Prijatelnou cenu a funkcnost vykazuje
(nejen) podle me xi626.

OldFrog.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'