linux + wireless

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Září 22 17:42:06 CEST 2003

On Mon, Sep 22, 2003 at 05:09:41PM +0200, Rybarik, Michal wrote:

> [...]
> instalacii. prve rozbehanie tej istej karty s overenou kombinaciou driveru
> a pcmcia-cs pod jadrom 2.4 mi trvalo prekvapivych 66 hodin, uz som myslel
> ze tam vrazim 2.2 a nech to berie cert. okrem opakovania kombinatoriky
> (overena kombinacia driver + pcmcia-cs nezabrala) to zahrnalo naviac niekolko
> kompilacii jadra - az som zistil ze ten driver chodi len do 2.4.18, pretoze v
> novsich jadrach su uz zmenene wireless extensions a spravi to bum. v dalsom
> stroji s 2.4. a touto kartou som mal tendenciu portovat driver alebo
> backportovat wireless ext, ale po par dnoch som to vzdal.

No vidite, ja jsem si tri prijemne vecery surfoval po netu, googlil a hodne
cetl www.czfree.net. Nasel jsem si karty se kteryma je nejmene problemu.
A ty jsem hrave rozchodil podle jiz drive nalezenych navodu. Ten
nejtrivialnejsi byl na abclinuxu.cz -> hardware.

> ak len chcete spojit dva pocitace v dome, a chcete ten spoj kvalitny, urcite
> kablom. neporovnatelne lacnejsie, spolahlivejsie a bezproblemovejsie.

Pokud se jedna o dum a jeste o muj, tak bych o wifi ani neuvazoval. Pouzivam
na spoje mezi budovama nebo v historickych objektech, kde se nesmi vrtat
(maminky nova loznice).

-- Dalibor Straka