linux + wireless

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Září 22 18:55:18 CEST 2003

Dňa Po 22. September 2003 17:09 ste napísali:

> ak len chcete spojit dva pocitace v dome, a chcete ten spoj kvalitny, urcite
> kablom. neporovnatelne lacnejsie, spolahlivejsie a bezproblemovejsie.
dakujem za mnozstvo vycerpavajucich rad ohladne vlastnych skusenosti, iste
sa zidu nielen mne.
co sa tyka mojho "planu" na vybudovanie home siete, tak som po polrocnych
skusenostiach s nasadenim linuxu v domacom prostredi (2 sestry a otec)
zistil ze sa s tym uplne v pohodicke szili, tak ma napadlo pri vzrastajucich
narokoch na vykon a nadavanie na zastaralost dostupnych pocitacoch siahnut
po client-server verzii. inu, nainstalovat niekolko grafickych terminalov
(Gentoo + XFree86) a connectovat z X na jeden Xserver s MDK9.1/9.2 alebo Gentoo.
takze, terminale na druhom poschodi by boli 3, na prvom poschodi minimalne
jeden a na prizemi tiez jeden. tahat tolko kablov je o zivot a pochybujem ze
by mi to niekto dovolil :))
nevraviac o tom ze potrebujem aj docela slusnu prenosovu rychlost. rad by som
vyuzil aj pozeranie videa a pocuvanie hudby po sieti. (sony taketo nieco
zrealizovalo a hrdilo sa tym na CeBit2003 v Hannoveri - osobne som bol na
predvadzacke).
v mojom snazeni ma posiluje hlavne myslienka usetrenia financnych prostredkov
aj moje dnesne vitaztvo na staruckym Pentium 120Mhz s 32Mb RAM ktore dokazalo
bez problemu spustit najnovsie X430 a connectnut na server a vyzeralo akoby
som fical na nejakom 1,5Ghz stroji :)))
tak dufam ze toto svoje snazenie tiez dotiahnem do konca ;)

--
:
:. stay cool