linux + wireless

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Září 22 19:26:19 CEST 2003

Dňa Po 22. September 2003 19:14 ste napísali:

> No jo, ale co je si predstavujete pod pojmem graficky terminal? Jestli pomaly
> pocitac, ktery si bude spoustet okenka bezici na serveru,
ano, presne to :)

> potrebujete prave
> rychlou sit coz IMHO wifi neni ;-(.
dufal som ze wifi je uz trosku viac "naurovni" :)
ako vidim, este vela vody asi pretecie nez sa bude dat take nieco
zrealizovat...

> Filmy jdou po wifi, ale pouze jeden. Mam na mysli stahovat divx stream ze
> (NECHCI se hadat, jak musi byt kvalitni abych mohl cumet na 3 zaroven!)
> serveru nikoliv rozkomprimovany, to zvlada akorat 100Mbit. I tak se zbytek
> na wifi nehne. Pokud by se jednalo o film bezici na procesoru serveru a
> k vam se melo vysilat pouze "okenko" mplayeru, doporucuji tak 3-4 wifi karty,
> kazdou na jinem kanalu :-)
no, tak ako tak sledujem asi jedinou moznostou bude pouzit klasicku 100Mbit
siet, pokial ovsem nebudem musiet pouzit az 1Gbit siet. najprv som dufal
ze 100Mbit wifi hravo zvladne ale podla dostupnych informacii tie lepsie
wifi zvladnu 54Mbit a menej.

> To je ten problem. Prenos obrazove informace je _velmi_ narocny.

skusal uz vobec niekto rozbehat v domacom prostredi takuto viacucelovu
linux siet?

a co hranie dostupnych linux hier (btw: kto sa tesi na armyops2 ?:)
tak aby bezala na silnom serveri? da sa to vobec? co sa mne osobne podarilo
v pracovnom prostredi bolo iba nieco nechutne pomale. neviem ci vobec
vie pri spojeni client-server vyuzivat 3d akceleraciu.
este sa dost budem musiet pohrat so sietovym zvukom.

--
:
:. stay cool