problemy s mandrakem

Michal Brauner michal.br na atlas.cz
Úterý Září 23 09:57:04 CEST 2003

Dobry vecer

vlastnim mandrake 9.0 a porad se mi nedari vyresit par veci:

mam jeden problemek s icmp zpravami:
        vsechny ipcm jsou blokovany, takze pri pingu je
        host nedostupny
        jenze zpravy jsem zablokoval nejak asi omylem a ted nevim
        jak to vratit nazpatek
        pokud dam toto:
                echo 0 > /var/proc/sys/net/ipv4/icmp_echo_ignore_all
        ping mi funguje, ale ostatni icmp dotazy vrati
                unknown message received
        nevite nekdo jak povolit vsechny?
        v iptables nic nastaveno neni, takze tim to neni
        a jeste nevim jak se to da ulozit :)
taky mam jednu otazecku ohledne Linux Mandrake a Windows 98 v siti
        na Win98 mam tiskarnu, ale nejak se mi nedari se na ni
        pripojit, zkousel jsem sambu, ale to asi neni ono
a jeste sshd:
        pokud spoustim sshd jse je OK, ale jak ho chci ukoncit
        nahlasi to chybu
        zkousel jsem service -s a ve vypise se pise zhruba toto:
                sshd bezi ale subsystem je uzamcen
        nevedel by nekdo co s tim?

dik za kazdou radu

Michal