Re: nmbd sluzba se nahodne ukonci

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 25 17:02:34 CEST 2003

> Pokud to nezmenite, tak si Samba znovunacita smb.conf kazdych 30 sekund.
> Nicmene je mozne, ze onen vas 30-minutovy proces zije dal. Tzn. ze
> updatnuta konfigurace se pouzije az u novych child procesu. Jednoducha
> pomoc - samba stop/start, timto ji donutite aby se ukoncily vsechny smb
> (nmbd) procesy.
>
> Muze to na stanicich vyvolat chybove hlasky, ale vetsinou by to melo byt
> ok. (max vas to donuti udelat refresh, app close/run)

Moc ok. to neni. Zejmena kdyz to je PDC, tak to nektere stanice hodne
tezce nesou. Dokonce jsem videl i pripady, kdy to Windows bez zasahu
nerozdychaly vubec ani po dlouhem case (to je ale znama buga).

Jisty neprilis cisty zpusob, jak100hoven, je nastavit iptables -j DROP na
porty samby, sambu restartovat a opet povolit (nejlepe nejak davkove, at
to trva co nejkratsi dobu), tohle windoze zvladaji vyrazne lepe (dokonce
tusim nespadne nacate kopirovani apod.).

-- Honza Houstek