rozdeleni souboru

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Čtvrtek Září 25 19:18:27 CEST 2003

Abych Vasi diskusi osvezil informacemi jak takovy mailbox muze vzniknout:
slecna, ktera pristupuje pomoci IMAPu pracuje v organizaci, ktera proste
potrebuje prenaset velice objemne prilohy (dokumentace, atd.) Bohuzel nema
ani tuseni (a je jich tam vice) ze jsou urcite limity a ani ve snu by ji
nenapadlo, ze ma napr. postu z roku 2002 odlozit do spec. prihradky, cimz se
vytvori novy soubor... Vse ma v inboxu.
Byl v te firme dokonce pripad, kdy jsem resil limit souboru .pst vetsiho jak
2GB.
(pro non-ms users: outlook si uklada vsechny maily do jednoho souboru a
neumi pracovat se souborem vetsim jak 2GB)
Nerad bych se prel, ale takovych lidi je spousta, udelem nekterych z nas je
jim pomahat.
Honza Volesak

P.S. Napadlo mne, ze by tam mohl nastat tento problem, ale byl stres a tak
jsem tam dal odzkousene a u nich do doby reinstalace pouzivane reseni -
sendmail :(