Ako zdielat napalovacku v kerneli 2.6

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pondělí Duben 19 09:14:10 CEST 2004

ja to potrebujem spravit v systeme "tenkych klientov", a useri boli
doteraz zvyknuti na k3b, jednoducho si natahaju tam subory, alebo si
daju skopcit cd a ide to, vysvetlovat im a ucit ich ze cez ftp si tam
musia nakopcit subor a podobne je na dlhe lakte.

ide-scsi malo nejake problemy v 2.6 rade kernelu, mal som ich aj ja,
prejavovalo sa to tuhnutim pocas napalovania, riesenim bolo puzivat
cdrecord  dev=ATAPI:0,0,0 ...

Mozno to uz bolo odstaranene ta chyba, ak hej riesilo by to moj problem,
lebo scsi sa po sieti zdielat ako zariadenia da, myslim...

j.

Dňa Ne, 2004-04-18 at 02:36, Petr Šobáň napísal: