Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Neděle Duben 18 21:02:29 CEST 2004

On Sat, Apr 17, 2004 at 11:49:37PM +0200, Stepan Roh wrote:

> Nevedu zadnou svatou valku za Slackware. Je mi uplne jedno, co kdo
> pouziva, jen me zajimalo, kde vidite problem.

Od zacatku rikam, ze bez podpory balickovaciho systemu (nebo s
temer nulovou podporou) mate velmi omezeny prostor pro cokoliv. Neni mi
jasne, kolikrat chcete s nechapijicim vyrazem znovu tvrdit, ze nevidite
problem. Ja ho vidim a proto Slackware jiz nepouzivam.

Jestli sdilite s Patrikem vizi naproste zbytecnosti treba zavislosti,
pak jsem se Vam na mnoha prikladech snazil vysvetlit, ze problem je
prave zde.

Pokud to videt nechcete nebo ten problem nechapete, je pro Vas Slackware
velmi vhodny a mate tudiz presne to, co chcete.

Ja pak nevidim duvod dale dokola objasnovat kvuli vasemu postoji dokola
to same.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz