Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Jan Kubik jan.kubik na kb-soft.com
Neděle Duben 18 22:57:54 CEST 2004

zdravim,

"Milan Keršláger" <milan.kerslager na pslib.cz> wrote
> Od zacatku rikam, ze bez podpory balickovaciho systemu (nebo s
> temer nulovou podporou) mate velmi omezeny prostor pro cokoliv. Neni mi

debilita zavistlostnich systemu se dokazuje v praxi nasledujicim
experimentem.
Zkusebni osobe se zada instalace suse. Pozada se, aby nainstalovala system
ale bez X a dokumentace a take bez ssh a ssl, nebot to se bude delat pozdeji
od
ruky. Existuji jeste dalsi kandidati (bdb apod). U 35-te otazky, "ze neco
nelze smazat
protoze ..." a "neco nebezi bez.." zkusebni osoba hazi rucnik do ringu

> jasne, kolikrat chcete s nechapijicim vyrazem znovu tvrdit, ze nevidite
> problem. Ja ho vidim a proto Slackware jiz nepouzivam.
>
> Jestli sdilite s Patrikem vizi naproste zbytecnosti treba zavislosti,
> pak jsem se Vam na mnoha prikladech snazil vysvetlit, ze problem je
> prave zde.

pan Volkerding jasnozrive videl, ze situace dojde k bodu, kdy bude skoro
vsechno
od vseho zavisle a proto se temto nesmysum vzdy branil. Ta situace dnes
nastala a my
intuitivne pocitujeme obdiv k nekomu, kdo nas obycejne lidi svou
predvidavosti dalece
prevysuje.

> Pokud to videt nechcete nebo ten problem nechapete, je pro Vas Slackware
> velmi vhodny a mate tudiz presne to, co chcete.
>
> Ja pak nevidim duvod dale dokola objasnovat kvuli vasemu postoji dokola
> to same.

neni treba nic objasnovat. Je treba si vyhrnout rukavy a na bazi slackware
udelat
konecne tu poradnou distribuci

jan kubik