tuhnuti systemu

Neděle Duben 18 23:37:21 CEST 2004

On Sat, 17 Apr 2004, Petr Vileta wrote:

> Ne, to neznam. Koukam do slovniku na vyznam slova garbage a je tam vic
> vyznamu, tak fakt nevim, jak si to prelozit cesky.

To znamena, ze kdyz nemate poradek ve vstupnich datech, tak nemuzete
ocekavat, ze bude poradek ve vystupnich datech.

> Jasne ze muzu. Jenze v konkretni situaci, kdyz mi "neco" blbne pri pouzivani
> napriklad toho mc nevim, zda v tom okamziku blbne mc nebo nejaka sluzba
> systemu, kterou mc vola.

Stejne tak, jako lze (pokud to lze) zkontrolovat binarku mc, tak lze
zkontrolovat i vsechny ostatni soubory, co to pouziva.

> Navic po 3 mesicich uz si davno nepamatuji, zda jsem to mc kopiroval ze
> serveru X nebo Y a na kazdem z nich je samozrejme jina verze a jako na
> svinu ani jedna nesouhlasi :-)

No...pekne. Nicmene porad lze predpokladat, ze je-li prislusny soubor
poskozeny, tak nebude odpovidat ani jedne potencialni originalni verzi.

> Ostatne pred casem u me na serveru zapasil skutecny guru s instalaci
> mysql. Upgradoval mi RH7.0 na RH7.3 a mysql po instalaci nechtela
> fungovat. [...] Protoze se mysql zabyvam, tak jsem zjistil, ze skutecne
> v rpm i zdrojacich tehdy byla chyba a nechodilo to nikomu (krome autoru
> mysql) a oprava vysla az za 14 dnu. Jenze muj server musel bezet jeste
> tyz den.

Kdyz to ma "bezet jeste tyz den", tak se obvykle pouziva jiny postup.