tuhnuti systemu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pondělí Duben 19 00:53:49 CEST 2004

> To znamena, ze kdyz nemate poradek ve vstupnich datech, tak nemuzete
> ocekavat, ze bude poradek ve vystupnich datech.
Diky za vysvetleni.

> Stejne tak, jako lze (pokud to lze) zkontrolovat binarku mc, tak lze
> zkontrolovat i vsechny ostatni soubory, co to pouziva.
No a vy napriklad vite, zda mc pouziva "ls" nebo "dir" si to dela samo? Ja
to nevim. Jak mam potom kontrolovat vsechny soubory, ktere mc pouziva? Navic
nikde nemam zdrojak mc, vsechny mc ke kterym mam pristup jsou instalovane z
balicku.

> No...pekne. Nicmene porad lze predpokladat, ze je-li prislusny soubor
> poskozeny, tak nebude odpovidat ani jedne potencialni originalni verzi.
Jenze jak ja vim, ze je poskozeny? O to prave jde. On "nefunguje" jak ma.
Ale jestli je poskozeny mc, nebo ls nebo co ja vim co jineho, to je prave
to, co nikdo nevi ;-) Ostatne tohle neni vec specificka pro nejaky konkretni
operacni system. Muze to potkat stejne tak Linux, Widle, HP-Unix, MSDOS 6.22
a libovolny program ulozeny na disku.

> Kdyz to ma "bezet jeste tyz den", tak se obvykle pouziva jiny postup.
A jaky? Tedy kdyz to neni server za 100kKc na pateri se zrcadlenymi disky a
zalohou kazdych 6 hodin na zalozni stroj? Prece muzu chtit i od "Trabanta",
aby fungoval 99% sve zivotnosti, kdyz se k nemu slusne chovam, ne? I s
Trabantem lze ujet 100k km. Sice pomaleji nez s Medourem, s vetsim kravalem
a drncanim, ale jde to. Takze ja mam "server", kde HW je mirne zastarale, SW
taky, ale funguje to a pro nenarocne uzivatele to ma vyhodu nizke ceny za
sluzby. Ale to jeste neznamena, ze pri vypadku to bude stat 5 dnu a ja budu
delat vuci zakaznikovi mrtveho brouka. I levne sluzby mohou byt poskytovany
solidne, ne? Nedovolil bych si rici zakaznikovi "a co byste chtel za 1200 za
rok?" To by me hanba fackovala.
--
Petr