nafuknute kondenzatory

josse josse na trenet.org
Úterý Duben 20 19:26:36 CEST 2004

delaji to vsechny PC komponenty, grafiky, desky,. ...  je to nejcasteji
skladovanim vs. pouzivanim, prodke zmeny teplot spolu se
zapnutim/vypnutim, jsou nejcastejsim duvodem !
bezproblemu se vymenuji za nove, jedina nejdulezitejsi vec je dodrzet
teplotni rozsah 105 st. znamena kondenzatory do spinanych zdroju, 85 st.
jsou do normalnich a pri vyssich frekvencich uz to nejsou kondenzatory
odpovidajici kapacitu.
byl tady prispevek ze byly meneny kondenzatory i pri nedodrzeni tepl.
rozsahu, vysvetleni bude asi jedine ze je to starsi typ HW, s malou
proudovou spotrebou (u K7/K8 a P4 by to 100procentne neproslo) a zdroj u
techto starsich komponentu byva predimenzovan, zazil sem bezproblemovy
chod PCCHIPS + DURON 750, odesli 3 kondenzatory z 12ti a az kdyz odesel
4 tak to zacalo byt nestabilni ...