Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Středa Duben 21 17:42:16 CEST 2004

Milan Keršláger wrote:

>Vase neochota cist dokumentaci, pripadne nahlasit chybu neni duvodem k
>tvrzeni, ze natvrdo zadratovane *vase* reseni je vhodne procely zbytek
>sveta.

To jsem nikdy netvrdil. Urcite to jsou prasarny nejhrubsiho zrna, ale me
staci a jsem spokojeny, kdyz comp funguje tak, jak ja chci. Taky by me
zajimalo, kde jsou konkretne RH konfiguraky popsany. Ono se rekne lehce,
necte dokumentaci, tak je to jeho chyba. Potiz je v tom, ze casto ta
dokumentace neni tak dobra, jak by byt mela.

>IMHO nedoslo (alespon u RH) k zadne majoritni zmene konfiguracnich
>souboru za poslednich hodne let (krome pridani nazvu sitoveho rozhrani a
>male zmeny statickeho routovani), takze to, na co nadavate, neni
>problem, ktery je potreba vyresit (viz vyse).

Muj problem tenkrat nebyl se startovacim skriptem, ale s nejakym docela obycejnym programem, ktery misto, abys e poustela binarka, tam byl nekolikaobrazovkovy wrapper v shellu, ktery pak teprve spoustel tu binarku. V tom wrapperu byla chyba a tak jsem ho smazal, prejmenoval binarku a bylo vymalovano. Urcite jsem si tim zanesl do systemu nejakou desne nebezpecnou chybu typu, kterou se ten wrapper snazil resit, ale aspon to fungvalo. Jelikoz na tom pocitaci pracuju ja a obcas moje pritelkyne, tak jsem se nejake lokalne zneuzitelne chyby moc nebal. :-)

Libor