SPF record

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Srpen 11 12:09:40 CEST 2004

Pavel Urban wrote:
> [...]

Aspon si jako blbec nepripadam sam :o)

> Jak se to vezme. SPF pochopitelne nezabrani tomu, aby nekdo poslal
> spam... ale (teoreticky, v pripade, ze vsichni budou pouzivat SPF)
> zabrani falsovani odesilatele. Budete moci posilat spamy z
> @mojeblbadomena.biz, ale uz nemuzete poslat mail treba z @yahoo.com.
> Teda muzete, ale nedojde. Dalsi krok pochopitelne bude ten, ze se po
> prvni varce spamu objevite na vsech moznych blacklistech atd atd.

Co mi brani v tom, "nejak" rict smtp serveru, aby prijimal pouze
existujici odesilatele a pouze z moji domeny?

Neni tedy SPF jenom standard kvuli zviditelneni nekoho neviditelne
maleho mekkeho?

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!