SPF record

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Středa Srpen 11 19:58:24 CEST 2004

Chlopcik Ales wrote:

> 	Fajn. Tohle bych i chapal.
> 	Ale. Jsem spamer. Zaregistruju si domenu karel.net (Karle sorry :-).
> Postavim si DNS a Emiluv sever. Na kazdou reklamni kampan si (sam sobe
> si) zaregistruju subdomenu, vytvorim SPF a uz TO valim. Jak dlouho bude
> trvat, nez mi dojdou subdomeny ? Jak dlouho bude trvat, nez nekomu
> dojde, ze na vine neni domena tretiho (a vyssiho :-) radu, ale cela
> karel.net ? Kolik stoji registrace karel-1.net ?
> 	Ja tvrdim (IMHO :-), ze tohle neni resenim. Dokud se nebude na
> registraci domeny vydavat dostatecne kvalitni _osobni_ certifikat (aby
> [...]

Dovolim si upozornit na jeden detail. Pokud se chcete zabyvat spamovanim
ve velkem, budete potrebovat bud:

1. linku tlustou jako stehno od VELMI laxniho providera

nebo

2. open relay

Moznost 1) se moc nevyplati. Moznost 2) bude v okamziku opravdu
masivniho rozsireni veci jako SPF nanic, protoze Vase sfalsovane maily
nebude nikdo prijimat. To je asi ta myslenka, ktera za podobnymi
aktivitami stoji. No, a potom pochopitelne jeste zneuzivani adres z
nevinnych domen, ktere potom schytaji poradnou porci zprav o
nedorucitelnosti, nadavek a dalsich radosti.

Neni to univerzalni reseni, ale je to nastroj, ktery muze vyhubit
alespon cast tohohle plevelu.

P.U.