XWindow a vice monitoru trosku jinak...

David 'ILICZ' Klementa ilicz na seznam.cz
Pondělí Srpen 16 22:18:39 CEST 2004

Vlastimil Ott wrote:

 >Pokud je to zmatene, tak se ptejte.

Zdravim...
A rozchozenim vice monitoru jsem sni moc problemy nemel (SuSE 9.0 &&
YaST). Neprekonatelnym problemem, ktery jsem BTW resil vic jak tyden a
nakonec stejne nevyresil, pro me bylo toto: jednalo se o standardni PC,
primarni monintor byl klasika, k PC byla pripojena PS2 krysa a vsechno
behalo. Druhy monitor byl ale LCD s touchscreenem na seriovy port.
Touchscreen jsem sice "rozchodil", ale zpusobem takovym, ze kdy jsem
sahnul na touchscreen (== sekundarni monitor), kurzor mi poslusne skocil
na odpovidajici misto na PRIMARNIM monitoru... nebyl jsem schopny to
nejako rozchodit, aby to behalo jak ma... Jen tak pro zajimavost, mate
nekdo nejaky grif?

Diky <ilicz>