UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pondělí Srpen 30 16:40:56 CEST 2004

	A co je na tom zvlaštního? Ja jsem si to musel taktéž zařídit,
abych nebyl stále napadán za svého klienta, kterého jsem si vybral z
mnoha důvodů po kterých je ostatním kulový...

> Právě proto, že nechci porušovat pravidla listu, když vím, že mail,
> obsahující pár problémových znaků, nebude rozumně fungujícím
> MUA vadit,
> jsem pro povolení UTF-8. Právě proto, že podpora UTF-8 v Linuxu je už

	Proti tomu žádná, pokud to bude všeobecný koncensus... - zatím
ho neshledávám. Dovolil bych si připomenou základní premisu
internetových prokolů (bez citace)... - Váš požadavek jde však proti
jim.

> většina předchozích - nevylučuji ale, že mi občas něco uteklo) je v

	I já se občas prohřeším, zejména v případě, že zapomenu přehodit
účet, za což se hluboce omlouvám.