UTF-8 V konferenci (Re: Metaproblem ke konferenci samotne)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Srpen 30 16:47:46 CEST 2004

On Mon, Aug 30, 2004 at 04:40:56PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	Proti tomu žádná, pokud to bude všeobecný koncensus... - zatím
> ho neshledávám. Dovolil bych si připomenou základní premisu
> internetových prokolů (bez citace)... - Váš požadavek jde však proti
> jim.

To by šel i požadavek na povolení diakritiky jako takové. Jenom bych
zdůraznil, že to z mé strany není požadavek a i iso-8859-2 mi stačí "ke
štěstí" (proti návratu k us-ascii bych ale vystupoval dost důrazně).
Také jsem tu diskusi nevyvolal, pouze do ní přispěl názorem, že podle
mne už je doba dostatečně zralá pro povolení UTF-8. Nemám nic proti
názorům opačným (jsou-li tedy prezentovány slušnou formou, ne jako ten,
na nějž jsem odpovídal), zejména budou-li podpořeny nějakou argumentací.

							  Michal Kubeček