sendmail - proc nefunguje queue delivery mode?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Prosinec 3 14:17:09 CET 2004

	Zkuste poslat nekolik MB (v 1 mailu a na ne mnohamegové lince) -
skutečně čeká na doručení? U malých zpráv se Vám to může zdát, že čeká,
ale ono ejhle je to jinak...:-)

> az pri ukonceni spojeni na mx.volny.cz). Jak zjistim, ve kterem rezimu
> demon skutecne jede? Jaky debug level doporucejete pouzit pri
> hledani chyby?

	Obávám se, že na to je třeba kuk do konfiguraku.

> Radsi bych zvladnul alespon na zakladni urovni sendmail, kdyz uz jsem
> jej nakousnul.

	Tak proč vrtáte do sendmail.cf? Případně do sendmail.mc? Jakou
máte distribuci? Ty, které mi prošly pod rukama mají defaultně mód ať se
jak chce jmenuje, prostě chování je dle toho, co pišu...:-)

# default delivery mode
O DeliveryMode=background