Jak na backup s minimálním prostojem?

Úterý Prosinec 7 13:35:05 CET 2004

On Mon, 6 Dec 2004, Jaroslav Lukeš wrote:

> Zajímalo by mně, je-li cesta, jak instantně zrestorovat funkční server
> do dejme tomu 1-2 hodin od jeho poruchy i linuxově méně zdatnou osobou.

Pokud to chcete znovu zprovoznit tak rychle, tak to stejne musite mit
nahradni hw v pohotovosti (a vedet, co je to zac), nebo ne?

> Vím, že existuje nástroj na vytvoření live distribuce, ale nechci server
> provozovat z CD, ale to CD tam po jeho nabootování nějak automaticky
> nainstalovat.

Mondo Rescue? http://www.microwerks.net/~hugo/
Nevim, jestli se dokaze automaticky prizpusobit zmene hw, ale pokud to
bude jen jina sitovka, tak to snad lze doresit behem par minut rucne.