DHCP + firewall

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Prosinec 8 16:13:59 CET 2004

On Wed, 8 Dec 2004, Jan Satko wrote:

> To je mi jasne. To znamena odstavit ARP na sietovke a nahodit natvrdo

nic odstavovat nebudete. Jen nektere zaznamy natvrdo (APcka) a dynamicky
si budete rucne pridavat zaznamy pro jednotlive stanice.

> vsetky APC-ka do ARP tabulky a potom vsetky sietovky klientov.
> Ale to musim vediet tu IP-adresu.

Vsak tu dvojici [IP adresa,MAC], jak jsem hernajs uz jednou psal, zjistite
z logu dhcp ve chvili, kdy klient pozada o adresu...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...