Eurotel CDMA: pppd, chat: modem neodpovida (expect (OK), alarm)

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pátek Prosinec 10 20:49:25 CET 2004

On Fri, 10 Dec 2004, Tomas Sieger wrote:

> # tail /var/log/syslog:
>    pppd[3959]: pppd 2.4.2 started by root, uid 0
>    chat[3981]: abort on (BUSY)
>    chat[3981]: send (AT&F^M)
>    chat[3981]: expect (OK)
>    chat[3981]: alarm
>    chat[3981]: Failed
> Vitam jakekoli rady, napady nebo (naznaky) reseni.

Tohle mi muj CDMA modem dela obcas taky. Je tam asi nejake blbe casovani
nebo nejaka race condition nekde ve firmware. Vetsinou u mne zabira, ve
chvili kdy se toto stane (tzn. modem neda OK na prvni AT prikaz) rychle
pppd zabit a okamzite ho pustit znova, pak se to vetsinou probere.

Ale u Vas to muze byt neco uplne jineho, ty GTrany jsou jeden z nejvic
crappy HW co jsem kdy videl.

--
JiKos.