Lan

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Prosinec 11 01:39:08 CET 2004

František Šidák napsal(a):

> všude je linux a na jednotlivých PC se sdílejí nejaké adresáře (sdílení
> pravým tlač. myši), které mají být přístupné pro ostaní v síti

To je mě tak platné jak mrtvému zimník :-)

Já mám na pravém tlačítku svoje funkce :-)

> Ping šlape v obou směrech i přes jména. NFS přípojné body v nastavení
> počítače fungují bez problému. Lisu nastavím podle návodu (ať už všude
> vlastní IP, a nebo rozsahy adres), ale když se snažím procházet síť v
> Konqueroru, vidím seznam jmen PC, u každého "adresář" NFS, ale když se
> snažím dostat dál, vyskočí mi okno s hláškou, že autentizace "jméno PC"
> není podporovaná... :( Není k tomu potřeba ještě nějaká služba?

To já nevím co všechno vám za služby běží ?

portmaper, nfs ?

Jinak máte povolené ten adresář zdílet i těmi ostatními PC ?
Nastavit tedy export NFS na správné hodnoty.

Skuste použít normální mount.

Jinak viz: man exports, man nfs, man nfsd, man mountd

|    ICQ    179223500                    |