Trustix

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Prosinec 15 09:58:06 CET 2004

	Ale moje poznámka se neubírala směrem kritiky tohoto postupu...
Já jen kolem sebe vnímám velkou nevraživost vůdči nejmenované firmě,
která tyto věci neřeší ASAP, ale rovněž po blocích a docela přesně chápu
ty důvody apod... - bohužel zrovna Linuxovému světu je tento přístup pro
většinu času a lidí pro smích a jako neoddiskutovatelnou výhodu tohoto
OS a komunity kolem něj vyzdvihují rychlost reakce... A protože je to
velmi iluzorní pohled a s reálnou praxí nemá moc společného tak s ním
nesouhlasím a neberu ho jako argument ani pro jednu stranu na palební
louce.

	Je zvláštní a čím dál více pozoruji, jak nejprve "Geekove" se
bijou v prsa, jak jsou dobří oproti MS a jiným hnusným korporacím (z
jejich pohledu), pracují nějak, nedaří se (vznikají průsery) a výsledek
je takový, že nakonec ADOPTUJÍ postupy, které právě tyto korporace
používají (případně vymyslely), aby eliminovali rizika a průsery -
alespoň v míře jaké jsou těmito postupy schopny podchytit... - nepřipadá
Ti to směšné?

	Zrovna oblast softwarového inženýrství je oblast, kde Linux
těžce zaostával a zaostává (ostatně, množství polorozpadlých nebo
nedodělaných projektů na k tomu určených sitech je toho důkazem), v
současné době se to snaží vendoři nějak řešit formou QA, upgradovacích
cyklů atd., jenže to je přesně to, co ta komerční spodina již dlouhou
dobu dělá a tyto postupy se intenzívně vyvíjely desítky let (minimálně
tak od 50-60), leč je jimi často pohrdáno jako neefektivní, na nic, nic
neřešící apod. - zejména z GNU světa... a hle, najednou jsou jim
dobré...(zaplať panbů za to...)