bootovani do X bez xDM

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Úterý Prosinec 28 13:28:25 CET 2004

petr cezar napsal/a dne 28.12.2004 13:16:
> jasne, o tom jsem mimochodidlem psal uz v prvnim dotazu, ale jak

Nepsal. Kazdy myslime neco jineho. Asi vam nerozumim. Pokud mate
specialni pozadavek, neporadim vam. Pokud ale chcete pouze
usetrit systemove zdroje, radim vam imho dobre.

> 'startx' proste nastartuje X-ka pod tim uzivatelem, ktery 'startx'
> spustil. startovaci skripty ovsem bezi pod superuzivatelem. nechci, aby

Ano. Co vam na tom vadi? Jak to souvisi s tim, ze setrite kazdy bajt
(coz byl puvodni zamer, jak jsem pochopil)?

> mi X-ka nabehla pod 'root'em. proto jsem sahl po programu 'su'. jenom to
> neni tak jednoduchy jaxem predpokladal...

Protoze je to spatna - nesystemova - cesta. Protokoly, ktere jsou
pouzivany x serverem, maji sve opodstatneni. Proto existuje startx.

--vo

--

Vlastimil Ott
www.e-ott.info