filmy na ftp.linux.cz

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Únor 12 12:23:59 CET 2004

On Thursday 12 of February 2004 11:41 am, you wrote:

> Ted jsem se skutecne nasral! Proc musi kazdy kvakat o vecech, kterym
> evidentne nerozumi. Na tom, ze tam nekdo natlacil film neni nic ilegalniho.

jak nazvete nakopirovani video souboru na ftp? nesireni? Hmmm, Vy jste tak
trochu sprymar, a vulgarni k tomu.

Nehlede k tomu, ze incomming muze byt ke cteni pro vybrane osoby (netvrdim ze
to tak je, ale ta eventualita existuje). A cele to vrha spatne svetlo na
komunitu, ktera mi neni jako celek lhostejna. Uz chapete o co jde, nebo jeste
mate rudej hadr pred ocima?

> To, ze je nekde kopie filmu a instalacky Windows je taky dost velky rozdil.
> Aspon dle nasich zakonu. Naposled pro ty, kteri to jeste nepochopili nebo
> proste maji touhu placat nesmusly:
>
> Nas zakon umoznuje u audio-vizualnich del vlastnit kopii pro vlastni
> potrebu, aniz by clovek byl vlastnik originalu. Jeste jednou. MAM KOPII,
> NEMAM ORIGINAL, VSE JE OK. Jeste jednou to mam zopakovat nebo to uz

ale to Vam prece nikdo nevyvraci ani nebere, naopak je to v poradku. Ale o tom
tu rec vubec nebyla.

taky tak, taky tak.

--
Zdenek Pizl