Instalace PHP do RH9

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Únor 18 16:52:12 CET 2004

On Wed, Feb 18, 2004 at 04:39:51PM +0100, Milan Kerslager wrote:

> Hm. Prekladam porad a mam-li aktualni system, problemy se mi vyhybaji.
> Kdyz to jsou exoticke veci, nejpve googlim a hledam nekoho, kdo problem
> vyresil uz prede mnou (nebo alespon s o cislo starsi verzi).
>
> BTW: Pokud si chcete byt jisty, ze mate vsechno, dejte si system do
>      chrootu a treba pomoci yum zajistete, abyste mel plnou instalaci.
>      Pak vam nebude nic chybet a nezasvinite si bezici system.

Vůbec jsem nepochopil, jak vaše odpověď souvisí s mým příspěvkem. Ten byl
o tom, že u složitějších projektů napsaných v C++ se poměrně často setkám
s tím, že pokus o překlad distribučním gcc skončí na "internal compiler
error". U projektů napsaných v C se to nestává, ale překladač C++ se
vyvíjí dost intenzivně. Použiju-li poslední verzi gcc, jsou výsledky
obvykle výrazně lepší.

                                                          Michal Kubeček