Instalace PHP do RH9

Pondělí Únor 23 23:25:04 CET 2004

On Wed, Feb 18, 2004 at 04:52:12PM +0100, Michal Kubecek wrote:

> Vůbec jsem nepochopil, jak vaše odpověď souvisí s mým příspěvkem. Ten byl
> o tom, že u složitějších projektů napsaných v C++ se poměrně často setkám
> s tím, že pokus o překlad distribučním gcc skončí na "internal compiler
> error". U projektů napsaných v C se to nestává, ale překladač C++ se
> vyvíjí dost intenzivně. Použiju-li poslední verzi gcc, jsou výsledky
> obvykle výrazně lepší.

Nepamatuji, že by mi GCC v distribuci něco nepřeložilo, i když chyby se
v bugzille najdou. Zkuste tedy do chrootu použít takové distribuční GCC
(nebo distribuci), která obsahuje vámi požadovanou aktuální verzi a
nemusíte takové problémy řešit. Ale to už jsem napsal, ne?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz