Re: jak nastavit práva?

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pátek Únor 20 01:38:41 CET 2004

On Thu, 19 Feb 2004, Pavel Kankovsky wrote:

> To prave neni vzdycky pravda. To, co popisujes, se tyka treba Solarisu,
> [...]
> Naopak na Linuxu, na BSD a treba i na Tru64 (zrovna na jednom neco
> zkousim, tak jsem se na to podival <g>) je rozhodujici vlastnik.

Asi jsi popisoval neco trochu jineho. Ja jsem psal jen to, ze existujici
soubor muzes zmenit i ve sticky adresari, kdyz na nej mas prava pro zapis
(na ten soubor). Tohle jsem overil na vsech systemech, co byly po ruce
(Linux, BSD, Tru64 a ano, i jeden nejmenovany SunOS 5.5 Generic_103093-26).

V cem jsem u toho Solarisu proti Linuxu pozoroval rozdil bylo to, ze tam
jsem mohl smazat soubor i ve sticky adresari (pokud jsem mel write na ten
adresar i soubor). Tohle jsi asi popisoval, ne?

-- Honza Houstek