Mobil s GPRS a linux -- USB kabel

Radek Trnka rt.sonic na seznam.cz
Sobota Únor 21 18:41:25 CET 2004

V So, 21. 02. 2004 v 17:54, Jan Houstek píše:
> Zdravim.

Dobrý den,
> [...]
> do linuxu pres USB kabel, hlavne za ucelem pripojeni na Internet.
>
> Je mi jasne, ze jde vzdycky jen o nejakou formu prevodniku USB-serial, a
> ze pocet pouzitych chipu je shora omezen a vetsina v linuxu pujde. Nicmene
> uz jsem objevil napr. nejaky Alcatel, jehoz kabel podle lidi s linux-USB
> nechodi.
>
> Kdyz se zprovozni kabel, tak uz (pokud to dobre chapu) by to mela byt
> klasicka komunikace pres AT prikazy + ppp spojeni (nebo operatori
> pouzivaji i neco jineho, napr. pptp?). Na nejake jine komunikaci s tim
> mobilem netrvam, i kdyz by pochopitelne byla vyhodou.

no ja mohu doporucit treba Siemens S55, koupil jsem k nemu originál usb
kabel a vse funguje v pohode. Bezproblémová komunikace je i pres infra
ci bluetooth. Synchronizace pres multisync a evolution slape jak
hodinky. Jedinou nevýhodu má, ze udelá pouze jeden nabíjecí cyklus pokud
je v zásuvce. Tudíz je treba prerusit napájení z nabíjecky a opet
obnovit. Ja to vyresil spinackama do zásuvky. Takto bezi jiz 8 den. Co
na to baterka neresim. Velka vyhoda je pocet timeslotu 4+2, vetsina ma
pouze 4+1 ci mene. S pozdravem RT

p.s. momentálne mi ten usb kabel lezi ve stole neb se mi konecne
podarilo rozchodit bluetooth. (chyba neni na strane mobilu, ale
programku bluepin)
> Muzete neco doporucit, pripadne odkaz na nejake relevantni zdroje?
> Predesilam, ze mi nejde o to koupit si mobil, spis se snazim nejak
> zmapovat soucasnou situaci ohledne GPRS + linuxu u nas.
>
> -- Honza
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.
				-- La Rochfoucauld

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar1.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116