Debian - prechod z RH

Miroslav Maiksnar m.maiksnar na volny.cz
Pondělí Únor 23 21:26:19 CET 2004

Dne po 23. února 2004 09:19 Jirka Mares napsal(a):
> Ahoj
>
> Mam zkusenosti s RedHatem/Mandrakem a ted zkousim Debian (ze prej at do
> CZFree netaham wokynkovy distribuce ;-))) ).
> Chtel bych se zeptat, na par veci:
>
> - Kde najdu v Debianu ekvivalent "chkconfig" (na upravu startovacich
> levelu)? (chkconfig jsem tam nenasel)
> - Je tam nejaka alternativa "kudzu" (autodetekce hw)
> - Pri instalaci si debian naindexoval vsechny CDcka, co jsem mel -
> ocekavam ze ted ma prehled o tom, co na kterem CDcku je. Co kdyz chci
> nainstalovat neco, co ma problemy se zavislostma. Najdu nekde info, na
> [...]

jeste mala rada - pokud to nemate na nejaky server, pouzijte radeji testing
(sarge) distribuci, stable (woody) je preci jen pres 2 roky stary a sarge je
pro desktop dostatecne stabilni (a mozna se uz brzy (=doufam ze letos ;)
preklopi do stable). Na server/router je ale urcite lepsi woody.

Mixi