Compaq - rozdilna velikost pameti

Petr´s mailing list lists na seznam.cz
Středa Leden 14 10:00:55 CET 2004

Dobry den vespolek,

bios u compaqu (Proliant server 1xP200,12GB 4 scsi disky v raidu,debian kernel 2.2.20-compact) mi po rebootu pise, ze nasel nejakych 196M pameti. Kdyz si vsak vypisu cat /proc/meminfo tak je tam pameti tolik:
..
MemTotal:     14076 kB
MemFree:        620 kB
..

Co tedy linux opavdu vyuziva? Predpokladam, ze pri 14M ram by jel server jako s hnojem. Pripada mi na 14M RAM docela sviznej. Jede na nem mrtg pro nejakych 20 stanic a procesor je vytizeny prumerne na 11% a spickove na 25%. Je moznost, jak zjistit opravdovou velikost pameti, jakou system vyuziva?

Petr

Licitovat nejvyhodnejsi nabídku je postavene na hlavu! Skoda Fabia nyni se zvyhodnenim az 50.000 Kc!http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=69099%26url=http://www.skoda-auto.cz/action/fast