iPAQ usb-storage

Jan Kokoska kokoska.jan na globe.cz
Čtvrtek Leden 15 14:44:24 CET 2004

On Wed, 2004-01-14 at 16:54, Aben Siatris wrote:
> dostal som do ruk iPAQ 4150 a ked je v docku, rad by
> som storage primountoval v linuxe. jadro mam 2.6.1-mm.
> intuitivne som nacompiloval modul kernelu pre usb serial ipaq
>
> lsusb:
> Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
> Bus 001 Device 005: ID 03f0:1016 Hewlett-Packard Jornada 548 Pocket PC
> Bus 001 Device 001: ID 0000:0000

Nemam zkusenosti primo s vasim handheldem, ale pokud je pripojen pres
usb a umoznuje pristup na svou kartu jako blokove zarizeni, potrebujete
ovladac usb mass storage, viz dale.

Pri zprovoznovani USB flash disku Apacer (klicenka) jsem postupoval
zhruba nasledovne:

kernel 2.6:

-usb mass storage
-verbose debug pro jistotu

potrebujete podporu scsi disku, i kdyz se to treba nezda (je dobre cist
dokumentaci, ja to mel az napodruhe), takze

-scsi disk support (sd_mod)

kvuli vypalovacce (a nevim cemu jeste, zdrojaky jsem necetl) pridavam
jeste:

-scsi generic

.. a je to. Respektive mate podporu v jadre. S klicenkou uz dal pohodlne
pracuji jako s /dev/sda, s nejvetsi pravdepodobnosti budete mit z
windows bordel v diskovych oddilech, takze se nejdriv podivejte cfdiskem
co mountovat.
--
Jan Kokoska