iPAQ usb-storage

Aben Siatris aben na webcom.sk
Čtvrtek Leden 15 16:57:41 CET 2004

Dňa Thursday 15 January 2004 14:44 ste napísali:

> Nemam zkusenosti primo s vasim handheldem, ale pokud je pripojen pres
> usb a umoznuje pristup na svou kartu jako blokove zarizeni, potrebujete
> ovladac usb mass storage, viz dale.
>
> Pri zprovoznovani USB flash disku Apacer (klicenka) jsem postupoval
> zhruba nasledovne:
>
> kernel 2.6:
>
> -usb mass storage
> -verbose debug pro jistotu
>
> potrebujete podporu scsi disku, i kdyz se to treba nezda (je dobre cist
> dokumentaci, ja to mel az napodruhe), takze
>
> -scsi disk support (sd_mod)

> [...]

tymto sposobom pracujem napriklad so svojim digitalnym fotakom. pohoda.
ten vytvara /dev/sda1, popripade /dev/sda2
avsak PDA vytvara nejaky /dev/usb/tts/0 a nieje to blockove zariadenie.
a tu som v koncoch a neviem ako dalej.

btw: rad by som connectil pomocou WiFi v mojom PDA v Blave na net,
nevie niekto ako na to? klasiku ovladam ale ako na to z PDA, etc...
som dost mimo.