Hostingovej server

Růžička ruzicka na sis.znojmo.cz
Pátek Leden 16 14:02:31 CET 2004

Smysl by to asi melo a ja bych se pripojil :-). Pokud tedy nevadi, ze se
Linux teprve ucim...

Vyuzivate stavajici projektym, nebo to pisete cele znovu? Kam hodlate
ukladat
data tykajici se uctu uzivatelu atd. - do ..SQL nebo LDAP (ci neceho
jineho)?

Jinak ted mam v praci dost prace ( :-) ), takze bych na tom mohl delat
spis pres vikendy... Ale na druhou stranu i sefstvu by mohlo prospet, kdyby
nahlizeli na server pres Web a treba si semtam pridali nebo vymazali ftp
usera a tak... :-)

--
David Ruzicka