Rozhovor nekolika lam...

Ondřej Čečák ondrej.cecak na centrum.cz
Pondělí Leden 26 19:17:45 CET 2004

Dne po 26. ledna 2004 16:27 jste napsal(a):
> 	Takze to shrnme - obtezuji, protoze:
>
> a) Exchange mi preformatuje mail, ackoli ma MUA nastaven
> zalamovani, vysledkem jsou dlouhe radky
> b) muj klient negeneruje nepovinne doplnky, ktere nekdo
> popsal v RFC a nekteri se je rozhodli uplatnovat v praxi
> (In-Reply-To)

Dobry den,

nepisu vam proto, abych vas popichl nebo nejak nastval, ale to formatovani
jednoduse nechapu :o(

Pokud vam tedy Exchange spojuje radky (a zrejme i pridava formatovanou
signaturu) tak proc neni cela zprava logicky v jednom radku?

On meni cislo radku pouze pokud je radek prazdny? A pokud ne, nebylo by
jednodussi napsat si skript, ktery vezme zpravu, preformatuje tak, aby
splnovala to zalamovani a pak ji vlozit?

Me dlouhe zpravy moc nevadi, spis kdyz do diskuze nekdo prispiva bez InReplyTo
je opravdu otravne a neprehledne to ve zmeti novych emailu hledat ...

s pranim prijemneho dne
--
Ondřej Čečák