Free software a pou??v?n? non-free program? (Was: Re: Rozhovor nekolika lam...)

MaReK Penguin Olšavský orsm na atlas.cz
Úterý Leden 27 08:57:18 CET 2004

Pavel Kysilka napsal(a):

> 2) o necem to svedci::
>   kdysi jsem grepoval mailbox z teto konfery a zjistoval postovni
>   kleinty a jejich zastoupeni, nestacil jsem se divit, co lidi
>   pouzivaji. kolik je tady outloku.
>   mam trosku pocit, ze lide si s linuxem pouze hraji a ze to neberou
>   jako reseni a pracovni nastroj, ktery by je mohl zivit.
>   anebo pracovni prostredi ci neco, co clovek pouziva.
>   pochopim, ze nekdy v praci to nejde. jenomze jednim z cilu linuxu je, aby se
>   pouzival a slouzil k uzitku a rozvoji lidi.
>  tak trochu nechapu, proc je tady tolik kapacit, ktere holt pouzivaji
> [...]
^^^ A co tedy clovek, ktery v LINUXu dela treba na firemnich strankach a
jede mu na nem server, ale 90% jeho naplne tvori vyvoj klienta pro praci
s databazi v Delphi, protoze kancelarsky lid nepreuci... To tedy abych
se podival do LINUXovy konfery mam jako prebootovat do LINUXu a pak se
zase vratit?? Doma nemam pripojeni na net, jen v praci a tady holt musim
respektovat zamesntavatele...

btw: Zajimalo by mne, jaky usklebek dostanu za klienta...

--
MaReK "Penguin" Olšavský
ICQ#: 160 178 925