SATA disky (Was: Re: MSI-KT4 Ultra SR (MS-6590) s SATAn disk)

Ret - Timeless ret na timeless.cz
Úterý Leden 27 20:44:02 CET 2004

infomail POMERANC.cz wrote:

>    Pravda, vyjadril sem se spatne. Jeste dotaz, ehm, co je to PATA
>    disk? Nejak si to neinterpretuji. DIsky a vubec cele to zarizeni
>    budu teprve kupovat. A ATA disk me stoji o 100Kc mene, nez Sata.
>    Ja jen jestli ma ten SATAn vyhodu, nebo ne, jestili ma cenu
>    ivestovat do lepsi desky.. :) (rozumej desky s radicek na SATAny)

Nazdar  Tome.

Nekdo uz mozna odpovedel, nevim, cely thread jsem neprocital, ale PATA
je zkracene Paralel ATA, coz neni nic jineho nez klasicky IDE disk. Toto
oznaceni se zacalo pouzivat vlastne az ted, resp. kdyz se na trhu
objevili disky SATA(Serial ATA).

[ret]