Po upgradu z RH9 nelze nabootovat Fedoru 2 - urgentní

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Červenec 4 11:21:09 CEST 2004

Dne Sat, Jul 03, 2004 at 05:35:14PM +0200, Michal Polívka napsal:
> Vyzkoušel jsem díky! Nicméně se vypsala chyba:
> -----
> sh-2.05b# lilo
> Fatal: open /boot/message: No such file or directory
> -----
>
> Předpokládám, že je to způsobeno tím, že mám nabootováno z CD v rescue
> režimu. Root jsem si nicméně připojil tam, kde má být (chroot /mnt/sysimage)
>
> Nevíte jak dál? Co má být v adresáři (souboru) message?

Nemate pripojenou bootovaci partition. Musite se podivat do
/mnt/sysimage/etc/fstab ktera to je a pak ji pripojit na
/mnt/sysimage/boot, nakonec provedete

lilo -v -v -v -n -r /mnt/sysimage

a kdyz to nebude hlasit chyby, tak znovu to same bez toho -n

zdravim
dan