Po upgradu z RH9 nelze nabootovat Fedoru 2 vyreseno

Michal Polivka aout na atlas.cz
Pondělí Červenec 5 11:59:40 CEST 2004

Děkuji všem za poskytnuté rady. Podařilo se mi to díky nim zprovoznit.

Pokud to bude řešit někdo po mě, shrnuji celý postup:

1. Normálně upgradovat z Redhatu 9 na Fedoru 2
2. Nabootovat z 1. instalačního CD do rescue režimu - po spuštění napsat
  hned na první obrazovce za boot: linux rescue
3. připojit původní kořenový adresář (sh-2.05b# chroot /mnt/sysimage)
4. v souboru /etc/lilo.conf vyměnit řádek linear za lba32
5. v tomtéž souboru (/etc/lilo.conf) zakomentovat řádek
message=/boot/message
6. příkazem sh-2.05b# lilo zapsat konfiguraci lila
7. příkazem dd if=/dev/hde2 bs count=1 of=/dos/bootsek.lin vytvořit
image zavaděče

Myslím, že jsem to dostatečně podrobně shrnul. Pokud bych na něco
zapomněl, klidně mě kontaktujte i mailem.

S díky a pozdravem

Michal Polívka
aout na atlas.cz