RE: bezpečně přidat disk do raidu bez rebootu?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pondělí Červenec 12 12:39:48 CEST 2004

	--force a --<neřeknu>--force (přečíst dokumentaci!) mi zatím
vždy zafungvalo (a v podstatě jsem klidně řekl novou podobu pole, prostě
se přepsal RAID superblok aktuální konfigurací, resp. tím, co jsem mu
jako raidtab předhodil - jen bacha, aby pochopil správně ten dobrý a
"nový" disk...=> nejlépe ten nový jako failed a poté raidhotadd), dělal
jsem všelijaké opičiny, nikdy bez ztráty dat, ale je fakt, že vždy jsem
měl po ruce zálohu nebo o nic nešlo...