Netatalk

Norbert Volf volf na bata.cz
Úterý Červenec 13 15:23:02 CEST 2004

> Konkretni problem je ten, ze klienti, tedy AppleOS 9.x, pri pokusu
> pripojit se, tuhnou. Na serveru se vse jevi naprosto bez problemu. V
> logach ani po zkompilovani s debug podporou nic neni. A nejlepsi na tom
> je, ze kdyz jeden klient tuhne, druhy se vklidu pripoji, ... A nebo se
> nepripoji ani jeden.

Tak jsem se tady bavil, jestli nam to nekdy nedela taky. A rikala mi
kolegyne ze ji to to vytuhlo, kdyz jsem restartoval server, nebo byl
problem ze siti (v prubehu prace prestala fungovat fyzicky sit).

Nemuze byt problem v tom? Nevim jenom varim z vody ... Asi jsem moc
nepomohl :(
--
Norbert Volf
Bata a.s., it deparment