Zahadne padajici system

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Pátek Červenec 16 07:20:43 CEST 2004

V Pá, 16. 07. 2004 v 05:04, Petr Vileta píše:
> No jenom takovy napad - je tam dost silny zdroj? Ja pro jistotu davam zdroje
> vzdycky alespon o 20% predimenzovane. Ono spocitat, ze podle vyrobcu HW to
> spotrebuje 280W a dat tam 300W zdroj neni to prave orechove :-)  Na 280W
> vypoctenych bych ja osobne dal 350-400W zdroj.

		Zdravím,
takhle mi vytuhával server kde jsem měl 4hadry v raidu, a 2hadry v IDE +
CDROM. Po tom co jsem tam dal 400W zdroj nebyl žádný problém.
Někteří výrobci dodavají věhlasně zdroje 300W max, což je opravdu max:-)
protože když ho plně zatížíte proudově, klesne napětí až o 2 volty,

A ještě mi takto vytuhával druhý server když mi jeden ze čtyř hadru
začal haprovat, byl to 120GB Maxtor, a i když jsem je kupoval všechny
stejně, s požadavkem na prodejce ať jde o stejnou serii.
Testnul jsem je pomocí "hdparm" a provedl výměnu.

						Tomáš Němec

Tato zpráva nemůže obsahovat viry, neb nepochází z virového prostředí
       Mrkvosoft - Windows.    !!! MDK 10.0 Community version !!!

                      Ten, kdo tvrdí, že něco nejde udělat,
                     by neměl překážet tomu, kdo to udělá.