Zahadne padajici system

ikar ikaruus na centrum.cz
Pátek Červenec 16 08:19:34 CEST 2004

Petr Vileta wrote:

> No jenom takovy napad - je tam dost silny zdroj? Ja pro jistotu davam zdroje
> vzdycky alespon o 20% predimenzovane. Ono spocitat, ze podle vyrobcu HW to
> spotrebuje 280W a dat tam 300W zdroj neni to prave orechove :-)  Na 280W
> vypoctenych bych ja osobne dal 350-400W zdroj.
> --
> Petr
>
> "ikar" <ikaruus na centrum.cz> píse v diskusním príspevku
> news:cd6vaq$11ek$1 na news.vol.cz...

Mno HDD tam mam 11 na radicich a dva pro system, jinak tam nemam nic
teda krome veci na MB (lan, a standartni veci co jsou na MB v dnesni
dobe, sice jsou vypnute, ale asi to pored neco zere) a zdroj tam mam 420
W sem si to spocital podle udaju, ktere jsem nasel u vyrobcu HDD a po
secteni mi vyslo ze by to mel utahnout 280W zdroj, ale podle toho jak
pisete to bude asi malo ?

IkaR