Zalohovaci software - testovanie

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Pondělí Červenec 19 12:19:50 CEST 2004

Vdaka pekne Peto.

1. jedna sa o ext3
2. ja som si uz 1 (neinkrementalny, tar) script vyrobil, problem je v
tom, ze radsej uverim 4 skusenym programatorom, ako svojmu scriptu:)
3. ak som dobre pochopil, neviem to obnovit na dialku, ak aj mi na
"recovery aj backup" masine ide net,   alebo sa mylim?
Povedzme som v Poprade a recovery masina je na LAN s backup masinou v
Ziline - na obe sa viem ssh-cknut, ale povedzme zbabral som apache a ine
veci, tak xcem recovery [ono bezne staci si zalohovat konfiguraky (a
dpkg -s / -l --get-selection;+par dalsich veci; /var/log a pod.), to
viem, ale proste xcem mat "100%" istotu].

Pekny den Peto

AT

Peter Surda wrote:

> cau

> [cut]
> Pokial existuje na dany filesystem dump, tak pouzi ten. Ked nie, tar. Oba
> sa daju kombinovat s gzip/bzip2, a mozes ich pipenut do ssh. Odporucam
> zalohovat kazdu partisnu zvlast (dump ani inac nejde, tar ma na to option).
> Existuje skript "reiserfsdump", ktory ma podobne ovladanie ako dump ale
> pouziva tar ako backend, pre filesystemy, ktore dump nemaju, napr. reiserfs.
>
> Dump ma vyhodu, ze je rychly a pravne na kompletne bekapy sa jednoducho
> pouziva. Tar je zase univerzalnejsi.

> [...]

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32